2010/03/18

Förvirrad!!!!!

Uscha vad trött jag blir. Vet inte hur jag ska göra..
Funderar på att börja plugga men vad ska man läsa... Hade hittat ett program jag ville gå men så
säger syrran att du måste ju kolla om det kommer finnas jobb inom det. Och vad jag kunde se såg inte framtiden för det så ljus ut. Samtidigt så planerar vi husbygge och blir ju lite svårt att spara pengar om man ska plugga. Så nu står jag i valet och kvalet med hur jag ska göra. Mamma tjatar om att jag måste börja plugga för annars blir det för sent och det håller jag med om
vill ju inte vara hur gammal som helst när man är klar heller men känner inte för att börja plugga till något som jag inte vill bli. Allt bara snurrar i huvudet på mig =(
Finns en kurs jag kan läsa på distans och sen jobba samtidigt funderar på att börja med det
så jag kan spara pengar samtidigt men vet inte. Har ju iaf några veckor på mig att fundera.....

I helgen blir det iaf 25 års fest för lilla Lotte =) Ska bli skoj.
Kommer nog dock vara lite trött för jag jobbar 6 dagars vecka denna veckan men det får gå.
Jag fattar inte riktigt vad det är för fel på mig just nu är så himla trött hela tiden. Är väl väderväxlingarna eller nått är helt slut varje dag uscha......
Däremot är jag väldigt glad att Peter har fått mig att vara morgonpigg i och med att igår va jag så trött att jag missade att ställa klockan idag men i och med att jag vant mig vid att gå upp tidigt så vaknade jag SOM TUR VA av mig själv i morse klockan 8 =)

Inga kommentarer: