2011/07/15

Akryl Set!

Nu har jag äntligen fått mitt akryl set så jag kan bygga på mina naglar och inte bara använda vanliga tippar som jag har gjort hittills :)

Har inte testat det än dock. Har sån huvudvärk så vågar mig inte på det just nu i och med att akryl är rätt starkt så kan jag tänka mig att den här huvudvärken bara blir värre. Är dag 3 jag är hemma från jobbet med den här jäkla huvudvärken. Jag hoppas att min nacke blir normal snart igen :) Brukar aldrig hålla i sig så här länge som den gjort denna gången men är väl vädret oxå kanske... vem vet...

Nu är böckerna inför höstens första kurs inhandlade så man kan komma igång i tid och läsa dem. Inte allt för skoj att göra under sommaren men tror att det kommer va en rätt svår kurs så är bra att börja i tid... Det enda tråkiga är att det är så jävla dyrt att köpa studentlitteratur. Bara för en kurs går ju nästan 1/4 del av studiebidraget.

Inga kommentarer: