2009/11/13

Äntligen Fredag..

Fan vad trött jag va när jag vaknade idag. När Peters klocka ringde trodde jag det var någon som ringde mitt i natten. Men va så va det ju inte, kändes som jag sovit i 5 minuter. Uscha...
Nu har jag precis varit hos sjukgymnasten och mjukat upp nacken så nu känns det ytterligare lite bättre men har fortfarande lite ont, är iaf väldigt lycklig över att slippa ha ont i huvudet..

Idag ska jag, Peter och mamma till syster yster och äta tacos och spela Wii. Ska bli skoj=)
Imon blir det utgång med tjejerna, vet inte riktigt vilka vi blir än men det är sånt som märks..
Och till det viktigaste av allt...... AGGE kommer hem idag =) vet dock inte om jag kommer hinna träffa henne något men kanske en sväng på lördag när vi är ute, eller kanske en härlig söndagspromenad =)

Inga kommentarer: