2009/11/30

Bihålsinflammation..

Jaha då va man tillbaka på jobbet igen.. Först blev man sjukskriven en vecka pga att jag har problem med nacken. Kommer tillbaka och jobbar en dag och så vaknar man med bihålsinflammation och får va hemma två dagar till sen va jag ledig helgen. Men fick iaf pencilin så borde väl piggna till snart.
Helgen blev väldigt lugn, i fredags va jag hos syster och hjälpte henne med läggningen av barnen
och kollade på Idol och åt tacos, va mysigt =)
Åkte hem runt tio tiden och hoppades på att mannen skulle kommit hem, men icke. Slutade med att jag fick hämta honom klockan halv två på harrys. Han hade däremot ingen jacka för garderoben vägrade lämna ut den pga att han tappat sin lapp. Han va inte så glad haha
På lördagen fick jag åka in och hämta den och som tur va hade de kvar den för både hemnycklarna och bilnycklarna låg i jackfickan. Vilken jäkla tur att ingen annan hittat lappen och hämtat ut den..
Lördagskvällen och dagen blev väldigt lugn, vi satt hemma och mös och såg på film. Va rätt skönt att bara va hemma och ta det lugnt en hel helg faktiskt.

I söndags va vi på Öland en runda och hämtade det skostället Peter gjort och köpte 4 nya fiskar.
På lördags kvällen undrade Peter va fisken höll på med såg ut som den hade en växt som stack ut ur munnen, visade sig att det va en stjärtfena på en av de mindre fiskarna(som ändå är ganska stora) . Det tog honom 3 timmar att tugga i sig fisken och svälja den. Så vi köpte 4 lite större fiskar. Jätte fina är de =) Får hoppas att de inte blir uppätna iaf =)

Inga kommentarer: