2009/11/16

Dimma..

Jaha då va det måndag igen och man va tillbaka på jobbet.. Gjorde en tabbe och sa att jag kunde
börja senare idag men glömde att jag skulle va hos sjukgymnasten klockan 07,20 på morgonen, blev lite dö tid och bara sitta och vänta tills jag skulle till jobbet.

Helgen har varit jätte bra, i fredags va det ju mys hos syster va riktigt kul, vi spelade det nya Wii resort, paddlade kanot va riktigt skoj haha.. Peter undrade varför jag inte paddlade så i verkligheten.
Lördagen blev riktigt lyckad hemma hos Emma vi sjöng Disney singstar, kul som fan.
Och Agge kom förbi sen också så hon och jag mötte Emma och Sanna på Pop låtar. Gick dock inte så bra för oss, sen blev det Harrys. En kanon kul kväll =) Tack tjejer.

Igår va det söndag... säger väl allt. Men va trots att det va söndag ganska flitig. Peter och jag städade hela lägenheten. Peters syrra och hennes kille skulle komma på besök, Peter skulle fixa deras dator. Så vi spelade Wii åt pizza och kollade på film.

Inga kommentarer: