2009/12/03

Fiskar och Julpynt

I lördags pyntade vi färdigt det sista och blev riktigt julmysigt hemma. Här är genomgångs rummet. Köpte en ny ljusstake hit som är lila =) Syns dock inte på bilden men den är lila iaf..

Jaha då va det redan torsdag, skönt. Igår va jag ledig så då hann jag me både det ena och det andra. Först tog jag det lugnt och låg på soffan och kollade på serien Lie to Me. Mycket bra serie. Sedan tog jag tag i mig själv och åkte och handlade de julklapparna jag hade kvar. Skönt att ha det gjort. Får helt enkelt hoppas att alla blir nöjda med sina paket. Däremot när jag kom hem fick jag sån sprängande huvudvärk, kändes som jag höll på att få migrän. Inte alls roligt.. Satte mig och slog in alla paketen så slipper jag tänka på det sen.
Klockan närmade sig fyra och det va dax att starta med middagen. Huvudet bultade som bara den.. Blev kassler med svampstuvning i ugn och ris. Blev riktigt gott =)


Här är den nya fisken eller en av dem vi har köpt 4 stycken. Peter gillar dem inte så mycket han tycker inte de passar in, men jag tycker iaf att de är jätte fina för det är ju lite färg på dem =)
Syns kanske inte jätte bra på bilden men de är jätte fina. Skimrar jätte fint i blått..
Peter tror att de är sjuka för de verkar inte lika pigga som de andra fiskarna och så tycker han de är tjocka haha..
Nu är det dags att jobba vidare ingen ro och ingen vila...puha... men får snart gå hem och lägga mig i soffan =)

Inga kommentarer: