2009/12/21

Snart julfton=)

Jaha måndag igen. Känns inte som att det är ny vecka i och med att jag jobbade helgen, har varit riktigt trött idag..
Är väldigt roligt att alla kommer hem nu över jul =)
Lina och Ida kom igår och idag kommer Agge hem=)
Sen finns det andra saker som är mindre kul just nu, men sånt är livet..

I fredags blev det en lugn hemma kväll med kina mat, alltid lika gott =)
I lördags jobbade jag till klockan fem och sen hade Peter och jag myskväll.
När jag kom hem hade han lagat mat och tänt ljus och köpt vin och grejer. Inte helt fel, va jätte mysigt, så såg vi en film och kollade på Robinson.
Igår va jag nog världens slappaste människa, gjorde absolut ingenting låg på soffan hela dagen haha att man kan va så lat. Men va rätt skönt att inte göra någonting.

På onsdag ska tjejerna ut och öla det ska bli mysigt =)

Inga kommentarer: