2009/12/18

Fredag igen =)

Jaha jag har glömt att skriva på ett tag.
Förra helgen va jag hos Agge i GBG, va riktgit skoj och mysigt. Jag sa dock att vi behövde inte gå på stan för jag hade ändå inga pengar att shoppa för, ja vad gjorde vi, shoppade gärnet haha..
Lite komiskt jag hittade en jätte fin klänning som jag ville ha, men den satt på en skyltdocka så provade en annan i samma storlek och den satt bra och så, så expiditen klädde av skyltdockan och jag köpte den =) Mycket nöjd och glad.
Efter lite shoppande åt vi mat och drack öl. Jag åt biffplanka och Agge åt en pizza mycket gott va det. Sedan gick vi och handlade lite chips, dipp och gurka och traskade hemåt i snöyran.
Väl hemma, säger Agge ska du inte prova din nya klänning =)
Så Agge hjälper mig upp med dragkedjan och vi blir båda lite chokade med tanke på att jag ser
ut som en stoppad korv. Den satt inte alls som den andra likadana klänningen fast i en annan färg. Som tur va så va det lördagen och stan va öppen även på söndagen så fick gå in och byta. testade en likadan i L istället men den va aldeless förstor såg ut som jag hade hängbröst istället för den va så pösig över bysten. Så fick bli lite annat istället =) Vi sprang i princip igenom hela stan coh letade efter en lite längre kofta men vi hittade ingen någonstans, vi kollade en sista gång i en butik som vi varit i ca 4 ggr och där fanns det haha, man får helt enkelt skylla sig själv när man inte kollar noga haha..

Lördagkvällen låg Agge och jag på soffan och drack lite öl och kollade på Robinson, började en film efter som vi tänkte se =) Slutade dock med att båda somnade på soffan haha men det va rätt skönt =)

Tågresan hem gick inte lika smärtfritt som dit resan. Hade satt mig tillrätta när det helt plötsligt börjar komma massa folk och säger att jag sitter på deras plats, flyttar på mig och ska ta en annan plats och precis när jag ska sätta mig kommer konduktören och skriker att de här och de här platserna är bokade så va bara att flytta sig igen. Lyckades tillslut hitta en plats där jag kunde sitta hela vägen så det va skönt, däremot så va det ju jävligt tråkigt för tänkte se en film på min dator men batteriet höll inte ens i en timme utan ström så det va ju jävligt tråkigt haha

I övrigt har denna veckan varit väldigt lugn, va ledig onsdag och torsdag va väldigt skönt=) I onsdags så va jag och köpte födelsedags present till lilla Agnes blev en mikrofon med stativ. Sen färgade jag håret och tvättade och lagade mat, kände mig som en riktig husmor hahaahahha
Torsdagen gjorde jag nästan samma sak, tvättade klart det sista av tvätten, låg på soffan coh såg på film =) ohc sen va jag på två årskalas hos Agnes.

Inga kommentarer: