2009/12/07

Utgång och julmarknad

Fredagen blev lugn med McDonalds och film. Sedan självklart idol. Blev lite chockad att Tove åkte ut men Erik och Calle är värdiga att stå i finalen.

Lina sanna & Sara ---------------->


Lördagen jobbade jag till klockan 17,30 och sen stressade jag hem och gjorde mig i ordning. Sara hämtade mig ca 19,30 till förfesten hemma hos Emma.

Vj, Malin & Cissi
Blev en lyckad förfest men mindre lyckad Harrys vistelse. Tråkigt när det blir så men men..

Singstar som vanligt alltid lika roligt. Har för mig att det blev en vinst var. Dock inte min förtjänst till vinst men förmodligen till förlust, så är det när man är tondöv.. haha
Vi var ju smarta nog att ta stämpel innan så vi slapp att stå i den långa kön iaf..





<--- Emma & Hanna






Emma & Jag ----->



Söndagen vaknade jag med ett bultande huvud, tog en panodil och sov en stund till.. Vaknade runt 09,30 och mådde hur bra som helst. Skönt det.
Vid tolvtiden åkte vi över till Öland skulle på Julmaknad på Borgholmsslott med Peter, hans föräldrar och hans syster + barn.
Va mycket trevligt. Va däremot fruktansvärt kallt ute.
Vi va även en liten sväng i Borgholm och kollade lite. Köpte mig ett par nya vantar som va lite varmare än mina tunna, så jag slapp att frysa =)

Inga kommentarer: