2010/01/22

Fredagsmys..

Jaha fredag igen.. Inte för mig dock för jag ska jobba i morgon. Segt att börja med att jobba 6 dagar i sträck när man varit sjuk i tre veckor, ingen mjukstart direkt. Det har iaf gått bra att jobba denna veckan har varit lite snorig, nysig och hostig fortfarande men det har ändå gått bra. Rätt skönt att vara tillbaka när man varit hemma så länge =)

Ikväll ska jag ev över till syster och hjälpa henne med lite grejer. Annars blir det väl en lugn hemma kväll antar jag..
I morgon är det födelsedags fest hos Malin hon fyller 23 år. Jag skulle göra ett grattis kort till henne igår så skickar jag vidare förslaget till Emma och Lina och de svarar med att jo det va jätte fint förutom att hon fyller inte 24 år hon fyller 23 år!!! Typiskt fick göra om hela kortet. Så är det när man inte använder huvudet haha men men.
Lite tråkgit bara att jag jobbar till 17 och ska va där till 18 så blir lite stressigt men det får gå.
Får bli lite sen helt enkelt =)

Veckan har varit lugn och bra. Har färgat håret. Det roliga är att jag färgade mitt löshår också men fägen räckte inte riktigt så när det torkat och jag kammade igenom det såg jag att det va helt fläckigt. Så jag fick köpa en ny färg och färga om det men det dumma va ju att när jag gjordet det så blev det inte samma färg som mitt eget istället så det är ju lite tråkigt. Får klura på hur jag ska lösa det haha.

Inga kommentarer: