2010/01/18

Nytt år nya möjligheter.

Jaha då va det måndag igen, är iaf äntligen tillbaka på jobbet efter att varit sjuk i tre veckor. Känner mig fortfarande inte helt pigg är fortfarande snorig och lite hostig men jag är iaf piggare.
Har även varit och röntgat nacken idag så hoppas att man kanske kan få något svar på varför jag har så ont jämt. Skulle ju vara skönt att veta vad det beror på men samtidig hoppas jag ju på att det inte är något allvarligt. Va däremot lite segt att vara där vid 07,00 va klar 07,20 och sen inte börja jobba förrän klockan 11,30 lite små segt.

Den här helgen har varit lugn i fredags satt vi hemma och några av peters kompisar kom förbi. Peter gick igenom alla faser man kan när man dricker alkohol. Första fasen: Väldigt gullig och söt, Andra fasen: Filosofen Peter, Tredje fasen: Lite mer arg filosof, Fjärde fasen: Irriterad på det mesta och Femte fasen: Somnar i soffan. Men det roligaste av allt va att jag lyckts smitta honom så när han va filosof va han även i målbrottet lät himla roligt när han satt och pratade. Jag och Andreas skrattade så vi grät åt honom haha..

I lördags va vi på Kalmar Revyn och ute och åt på Helen och Jörgens med Peters familj fick det i julklapp av hans föräldrar. Va riktigt roligt. Den bästa kommentaren av stå uppkomikern va: Att kvinnor säger alltid "Jag har ingen aning" när man egenligen vet, och att män alltid säger "Jag vet" när de egenligen inte har någon aning. Tycker det va en riktigt sann och rolig kommentar. Maten på Helen och Jörgens va helt underbar. En riktigt lyckad kväll. Tack tack!!

Söndagen blev en lugn dag med film och pizza i soffan va riktigt skönt.

Inga kommentarer: